.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 7 november 2017

Ballerina

Tussendoor even een ander kaartje... straks komt nog een kerstkaart.... oeps... weer 3 vandaag.
Deze kaart heb ik in het rose gehouden. Een Ballerine, een digi van digistamps4joy.
IK heb deze ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Verder heb ik design papier genruikt uit een blokje. Hierop een rose kantje geplakt. Een malletje van Joy Craft in kraftpapier uitgesneden en hierop de digi, uitgesneden met een nestebilitie. Verder heb ik de kaart versierd met een strikje, veertjes en pareltjes. Het vlindertje mag natuurlijk niet ontbreken.
Ik heb de kaart gemaakt voor creativecraftcottage. waar het thema knoopjes en of een strikje is.


groetjes Geesje


2 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    eine zauberhafte Ballerina und wunderschöne Karte. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen