.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 13 november 2017

is het al voorjaar??

Mijn laatste kaartje voor vandaag is een kaartje wat ik als titel "is het al voorjaar" heb meegegeven.
Zo ziet het er op de digi wel uit, al zegt de natuur wel wat anders. :)
Deze kaart heb ik gemaakt voor scrapbookstampsociety  thema "alles gaat" met optie Halloween. Hier heb ik dit keer voor alles gaat gekozen... had al zoveel Halloween gemaakt. Ik heb designpapier uit een groot blog genomen en hierop twee lintjes gespannen. Rechts een doily geplakt en hierop linksonder de mal van Marianne Design met de digi van Besties. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. O de lintjes aan de uiteinden steentjes geplakt en als laatste mochten de vlindertjes natuurlijk ook niet ontbreken.


groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Simply adorable Geesje...a lovely card!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,
    Ich habe mir gerade wieder deine vielen wunderschönen Karten angeschaut. Ich bin ganz begeistert von deiner Kreativität. Jede Karte ist immer etwas besonderes. Ganz liebe Knuddelgrüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen