.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 14 november 2017

schaatsenrijden

Vandaag een kaartje voor jullie wat ik gemaakt heb voor de challenge van thehollyandivychristmas.
Dit is een kerstchallenge, dus thema is altijd kerst.
Ik heb dit keer 2 bugaboo stempeltjes gebruikt en deze ingekleurd met de promarkers. Het designpapier is van joycraft. En het plaatje op de achtergrond is een kaart, waar ik een rondje heb uitgeknipt om het als landschapje te gebruiken, Ervoor heb ik een sterren-malletje van Joycraft gebruikt. Verder heb ik de kaart versierd met bloemetjes, lint en sterretjes. Als laatste een stempeltje met prettige feestdagen erop geplakt.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

8 opmerkingen:

  1. Heel lief dit kerstkaartje Geesje...zo een leuke stempeltjes en weer prachtig ingekleurd
    en alles past heel mooi bij elkaar...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gedaan! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje ! Heel lief met die twee meisjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Geesje,
    eine ganz zauberhafte Karte hast du gestaltet. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, love the colours and lovely flowers.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Majda, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card. Lovely image and colours.
    Thank you for sharing with us over at Scrapping4funchallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful winter card. Thanks for sharing it at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges. DT-Priya

    BeantwoordenVerwijderen