.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 30 november 2017

kerstcadeautje

Er is weer een nieuwe challenge begonnen op het blog van thehollyandivychristmas.
Het thema is... kerst.... het is een kerstblog, dus kerst is altijd het thema.
Ik heb dit keer nog een kaartje gemaakt met een digi van The Paper Shelter. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Vervolgens heb ik haar uitgesneden met een mal van Marianne Design. Het papier komt uit een blog. Hierop heb ik de digi geplaatst en ervoor  een dennentakje ( Marianne Design) met daaro een vogeltje en een paar ijspegeltjes ( strass steentjes)
Onderop de kaart heb ik weer gewerkt met alleen wit. Een paar boompjes, een hertje en het gras.
Op de boom nog een extra vogeltje. Vogeltjes zijn uit kraftpapier gestanst.


groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    so viele wundervolle Karten sind wieder entstanden. Ich bin immer ganz begeistert von deinen Werken. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldig mooi kerstkaartje weer Geesje met een lief en mooi ingekleurde digi en ook de andere accentjs passen daar zooooo mooi bij


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen