.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 7 november 2017

kerstbeertje

Zoals ik al in mijn vorige mailtje schreef vandaag nog een derde kaartje. Dit keer weer een geborduurde... Ik heb hem gemaakt voor unicorn waar het thema "alles gaat" is.
Voor de challenge bij fadengrafik is het thema "kerstkaarten" met een borduursel erbij, dus dat kon ik heel mooi combineren. Kunnen jullie ook doen, heb je twee vliegen in één klap :)
De digi die ik gebruikt heb is van dis digi... die vind ik altijd leuk om te gebruiken. :) De hoekjes heb ik afgewerkt met een stikker hoekje.


groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Na bumm... kaum bin ich mal ein paar tage weg komm ich schon nicht mehr hinterher....wunderschöne Karten hast du wieder gemacht liebe Geesje...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen