.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 2 november 2017

Kerstengeltje

Zoals ik al schreef, loop ik op de een of andere manier even achter, dus gaan we nog even door met kaartjes laten zien..... Dit kaartje heb ik gemaakt voor craftrocket waar het thema is "Christmas is coming" Ik heb voor deze challenge eens een oudere digi uitgezocht. Vraag me niet meer van wie die is, dat had ik er niet bij geschreven. Het achtergrond papier is van Joy Craft, Hierop heb ik een kantje gezet. Daarop heb ik een malletje van Marianne Design gezte, waarop ik de digi geplaatst heb. Ingekleurd met de Farber Castell Polychrome.  Op het malletje heb ik weer een andere mal van Marianne Design gezet en uiteindelijk nog het dennentakje en kerstster, ook van Marianne Design. Het vlindertje, strikje en steentjes maken de kaart weer af.


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. niet te doen het tempo waarop jij kaartjes maakt/moet maken voor al die verschillende challenges. Vast een hele boekhouding om bij te houden wat wanneer...
    Leuk kaartje hoor!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen