.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 27 november 2017

kerst in het bos

Mijn derde kaartje voor vandaag is een hele witte kaart met in het midden een gekleurde digi. De digi heb ik bewust niet helemaal ingekleurd, maar alleen de lijntjes een kleurtje gegeven.
Verder heb ik de kaart bewerkt met verschillende diertjes en boompjes, allemaal in het wit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat toch ook wel weer leuk is om met allerlei verschillende witte stansjes te werken en daar een geheel van te maken.
Ik ben begonnen om de digi in het midden te zetten en vervolgens de kaart op te bouwen. IJspegels (MD) boven, dan links de dennenboom (MD) en ervoor de kerstster (MD) Rechts de boomstam (MD) en de uil (MD) en verder de kaart afgewerkt met een hulsttakje, kleine boompjes, hertjes en een klein vogeltje.De kaart heb ik gemaakt voor scrapbookstampsociety waar het thema "Alles gaat" met optie  "wit" is.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Weer een schitterend kaartje Geesje...een heel lief stempeltje erop..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card. Thanks you for joining with us at My Besties 3D and More. Good luck with your entry.
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow what a beautiful Christmas card I just love the way you have created it such neat cutouts. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge. Good luck with your entry. Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen