.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 19 november 2017

kerst met de ezel en muisjes

Mijn tweede kaartje voor vandaag heb ik ook geborduurd. Dit keer een hoek met een grote ster in de hoek en kleintjes aan de kanten. Verder heb ik een dis digi gebruikt, welke ik heb ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De digi heb ik in het vierkant gehouden omdat dat beter uit kwam voor de geborduurde rand. Om de digi en om de witte kaart heb ik nog een stikkerrandje gedaan om het af te werken. De kaart is voor friendship-challenge waar het thema "sterren" is.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

3 opmerkingen:

  1. Het is weer een beauty van een kerstkaartje Geesje...en ook je vorige kaartje is prachtig....allebei heel mooi geborduurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW,liebe Geesje,die Karte sieht ja wunderschön aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Geesje, bei dir komm ich ja gar nicht mehr nach so fleißig bist du...Wunderschöne Karten hast du wieder gemacht.
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen