.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 7 november 2017

winter-schudkaart

Ik heb me weer eens aan een schudkaart gewaagd. Jammer genoeg zie je het niet zo heel erg goed omdat ik er "sneeuw" en glittertjes in gedaan heb....

Ik heb voor deze kaart de globe gebruikt. Die uitgesneden en daarna het midden stukje, landschapje, er in geplakt.  Bovenop de globe heb ik de ster met staart geplakt, van de tweede heb ik de staart alleen gebruikt zodat deze aan beide kanten langs de globe komt. Onderop heb ik de boompjes uitgesneden en erop geplakt en daarvoor nog een hertje van Marianne design.
De digi is van sweetnsassystamps en heet Country-Snowman. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij tuesdaythrowdown waar het thema een "schudkaart" is.


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje

5 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    ich bin begeistert von deiner Schmeennkarte. Ich liebe Schneemannmotive sehr und deine Gestaltung ist perfekt. Ganz liebe Grüße herzichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Geesje thank you for joining us on this month's challenge 'Christmas' over on
    Ching Chou Kuik Digital Stamps Inspiration Challenge Blog
    Dianne xx
    DT for CCK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card- and a fun Shaker Card. Loving the way you showcased the snowman : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a stunning card you have made. It fits our challenge this month well of “Christmas/Winter”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Ching-Chou Kuik Digital Stamps Design Team Leader).

    BeantwoordenVerwijderen