.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 2 december 2017

bos-tafereeltje

Voor vandaag kom ik weer een paar keer langs.... de eerste kaart is gemaakt met een digi van Sheep sky. Ik heb voor deze digi gekozen. Bos en dieren spreken me heel erg aan... en dit was dus precies goed. Ik heb een achtergrond genomen met herfstblaadjes. Hierop een doily en daar schuin onder de digi. Uitgesneden met de nestebilitie. e digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Rechts boven een kleine vlinder. Voor de digi heb ik weer boompjes gezet. Dr grote boom is van Marianne Design. Voor de bomenrij nog een hertje van Marianne Design geplaatst. Dit maakt het bos-tafereeltje weer af, De kaart is voor de challenge bij creativeladybirdscreations


groetjes Geesje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten