.

Free background from VintageMadeForYou

vrijdag 15 december 2017

happy christmas

Mijn derde kaartje voor vandaag is een kaartje wat ik gemaakt heb met een digi van digidoodlestudios Zij sponsoren onze challenge van cccdigicreations. We hebben dit keer als thema "happy Christmas" De digi hollys-reindeer-hugs heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. En vervolgens uitgesneden met een mal van Marianne Design. Deze op achtergrondpapier geplakt met kleine dennenboompjes. Vervolgens de grote boom van Marianne Design uitgesneden en links geplaatst, rechts de serie kleine boompjes. De tekst dit keer ook uitgestanst en als laatste nog mijn twee kleine vogeltjes erop geplaatst. De steentjes rechts boven maken de kaart weer af.


Mijn kaartje doet mee bij:

Groetjes Geesje



3 opmerkingen:

  1. Dat zijn 3 mooie kaarten! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een super mooi kaartje Geesje...
    Maar ook je vorige kaartjes mogen er zijn
    en tjee... jij gaat als een trein met zoveel kaartjes in de week....
    Ik heb daarnet geantwoord op je mail...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een allerliefst plaatje heb je ingekleurd Geesje. Mooie kaart hoor.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen