.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 11 december 2017

lilly

Mijn tweede kaartje is een kaartje wat ik gemaakt heb voor de challenge van craftingfromtheheart
Het thema is "alles gaat" Ik heb voor deze challenge een digi gebruikt van Moonflowers. Zij is de sponsor voor deze keer. De digi heet lilly-the-dancing-princess.  Ik heb haar dit keer als kerstkaartje gebruikt. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De achtergrond komt uit een blokje. Hierachter heb ik nog een blaadje kraftpapier gebruikt. Vervolgens een kantje en daarop een doily. Op de doily heb ik de digi gezet, uitgesneden met de nestebilities. Voor de digi twee hertjes van Marianne Design en links boven de kerstster, dennentakjes en een paar elsepropjes.


groetjes Geesje



3 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Geesje,

    es sind wieder so viele wundervolle Karten entstanden. Eine so wunderschön wie die andere. Ich bin immer wieder begeistert von deiner Kreativität. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Geesje...het schattige prinsesje heb je prachtig ingekleurd...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen