.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 3 december 2017

pinguin met kerstboom

Laatste kaartje voor vandaag.....

Op ons blog van Cheerful sketches is een nieuwe challenge begonnen. Ik heb voor deze challenge met een digi van de sponsor Lemon Shordbread gewerkt. De digi heet  "christmas tree penguin"
Ik heb achtergrond papier genruilt van Joy Craft. Hierop heb ik een kantje geplaatst en daarop de digi, uitgesneden met een nestebilitie en ingekleurd met de Farber Castell Polychromos.
Verder heb ik de grote boom van Marianne Design rechts gezet, en een paar kleine witte boompjes ervoor, Links ook een wit boompje en links boven het hulst-takje en dennenappeltje. Verder heb ik van Kraftpapier twee vogeltjes en twee hertjes gebruikt. Ervoor en op de boom een beetje sneeuw om het winters te maken. In de hoek nog 3 strass steentjes.

Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Geesje....leuk stempeltje...ik heb dit stempeltje ook al ingekleurd moet er alleen nog een kaartje mee maken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty card. Thank you for joining us in our week 48 Anything Goes challenge at Polkadoodles Sharon

    BeantwoordenVerwijderen