.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 12 december 2017

stille nacht....

Vandaag heb ik weer een kerstkaartje. Dit keer een groepje wat kerstliedjes aan het zingen is.
De kaart heb ik gemaakt met een digi van Imaginethatstamp. De kaart heb ik gemaakt voor thehollyandivychristmas waar elke 14 dagen een kerstkaart wordt gevraagd. Ik heb design papier gebruikt waarop ik de digi geplaatst heb, uitgesneden met de nestebilitie en ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Verder heb ik strass steentjes in de drie hoeken gezet en links in de hoek een witte kerstster met dennetakjes... van Marianne Design.
De sketch die ik gebruikt heb is de sketch welke deze maand bij cheerfulsketches gebruikt wordt. Ik heb hem een kwart slag gedraaid.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje met die leuke zingende beertjes erop...en een bekende sketch zie ik daar...
    Ik heb vandaag mijn 2e kaartje met deze decembersketch klaar gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love the image and design! Thank you for sharing with us over at Imagine That Digistamp Link Up! We hope to see you again!
    Sherry x - DT for Imagine That! Digistamp

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so pretty! I love the image, the background paper and the lovely details! Prefect done!

    Wish you a happy merry christmas!

    Thanks for playing along with our ITD’s Creative Playground Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *GDT* ITD’s Creative Playground
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#12 – End of the year)
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen