.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 4 december 2017

kerstmis

Voor vandaag nog een derde berichtje.
Bij friendship-challenge is een nieuwe challenge begonnen met als thema "Kerstmis" Omdat er op het moment veel challenges met het thema "kerst" zijn, denk ik dat het niet moeilijk moet zijn om hier een kaartje mee te maken.
Ik heb dit keer weer een digi gebruikt van Dis Digi's omdat zij de sponsor zijn voor december.
Ik heb dit keer weer een geborduurde rand gebruikt.Erachter designpapier geplakt en onder de rand een vierkant met de digi erop. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychomos. Om het meisje heen heb ik nog een aantal sterretjes geplakt.


groetjes Geesje



1 opmerking:

  1. Hallo liebe Geesje,

    es sind wieder so viele wunderschöne Karten entstanden. Ich bin von all deinen Karten begeistert. Jede ist immer so liebevoll gestaltet. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen