.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 19 december 2017

fijne kerstdagen voor de sneeuwman.

De tijd gaat zo snel dat ik helemaal vergeet om de reminder van friendship-challenge te posten. Het thema voor deze challenge is kerstmis. Ik heb voor deze kaart weer een borduurpatroontje gebruikt en daarbij een mooie digi van dis-digi's. Deze heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Achter de geborduurde kaart heb ik nog een designpapiertje gedaan om de kaart. Ik vind dat dat de kaart nog een beetje extra kleur geeft.


groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Ook zo mooi met het dp erachter. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi dit kaartje Geesje...met zo een schattig sneeuwpopje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen