.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 2 december 2017

Kerst in het bos

Er is weer een nieuwe challenge begonnen bij mybestiesaussie waar een nieuwe challenge begonnen met als thema "Tag, doosje of tasje" wel met een bestie. Ik heb gekozen voor een Tag.
De Tag is een mal van Marianne Design. Hierop heb ik een bestie gebruik, die ik heb ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De digi heb ik in een rechthoek uitgesneden en vervolgens de randjes een beetje bewerkt. Ik heb een ronde vorm van Marianne Design rechts in de hoek gezet en hierop de digi. op het rondje heb ik vervolgens nog hulst takjes en een dennentakje met dennenappel gezet.
Onderop de Tag heb ik boompjes gebruikt in wit en groen. Hiertussen en voor heb ik nog hertjes geplakt. Met sneeuw een beetje accentjes gezet.


groetjes Geesje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten