.

Free background from VintageMadeForYou

zondag 10 december 2017

IJsje..??

Buiten is het koud en er ligt sneeuw... binnen staat een kaart met een clowntje met..... een ijsje :)

Op de een of andere manier is mijn kaartje verdwenen. Dus even snel opnieuw.
Ik heb hem gemaakt voor de challenge van 1 december bij crafterscafe.. Het thema is daar t/m de 15. december Embossing. Ik heb hiervoor een kaartje gemaakt met een digi van Rick st dennis.... ice-cream-clown Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Daarna uitgesneden met een mooie mal van Marianne Design. De mal heb ik bewerkt met distress inkt. De achtergrond is een  geruit rood papiertje. Aan de linkerkant heb ik 3 keer een ijsje uitegestanst met een malletjes van Marianne Design. De steentjes in de rechter hoekjes maken de kaart af, samen met de vlinder :)
Sorry voor de late plaatsing.. maar je hebt nog een paar dagen om een kaartje in te leveren :)


groetjes Geesje



3 opmerkingen:

  1. Wow - die Clown-Karte gefällt mir sehr gut
    LG Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahnsinn.... ich komm ja gar nicht mehr nach mit dem Ansehen... Urschöne Karten hast du wieder gemacht...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zomer!! Hele leuke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen