.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 5 december 2017

Kerst tafereeltje

Vandaag heb ik, hoe kan het anders, weer een kerstkaart weer voor jullie. Dit keer een scene gemaakt met de leuke digi's van mygrafico. Ik heb achtergrond papier van kerstboompjes gebruikt. Hierop een doily geplaatst en daarop de digi, uitgesneden met de mooie mal van Marianne Design. Deze heb ik bewerkt met distress inkt. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Voor de digi heb ik de bomenrij geplaatst en een randje sneeuw. Daarvoor nog meneer uil die groet :)
Rechts in de hoek heb ik de kerstklokjes geplaatst. Uitgesneden met kraftpapier.
De kaart heb ik gemaakt voor de challenge van tuesdaythrowdown waar het thema Kerst-tafereeltje is.


Mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje




12 opmerkingen:

  1. Prchtig kaartje weer Geesje, zo een leuke winteruiltjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous Christmas card. Thank you for joining us in our week 48 Anything Goes challenge at Polkadoodles Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love all the layers and depth to this card with these adorable images. I love the brown bells and swirls mixed in. Really nice. Thanks for sharing your talent at Colour Crazy Craft Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Du warst ja wieder urfleißig...süße Karten hast du gemacht..
    lg und schönes Wochenende
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your card, is adorable! Thank you for joining us at Polkadoodles Craft Challenge Anything Goes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice christmas card.
    Thank you so much for joining us at Polkadoodles Craft Challenge Anything Goes.
    Hugs, Tina – DT
    Polkadoodles Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful! The owls are adorable.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous image and a fabulous card. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable card, thanks for joining our ATG challenge at Digi Choosday.
    Julie DT x
    http://pumpkinbellycards.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful creation. I love all the lovely layers too. Thank you for sharing with us at The Paper Shelter.
    Amy-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What an adorable creation, I love those sweet owls! Thanks for playing in The Paper Shelter Celebration 7th Birthday Challenge! Hugs:)
    Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen